Volunteer

Volunteer & Internship Program

Fundación CICLO is composed of its founders and a body of educational collaborators, but the majority of its daily activities are possible thanks to the support of a large team of volunteers and foreign and Argentine interns, all dedicated to and motivated by the effect that philanthrophy has on their lives.

This program is designed to reflect the Basic principles of the Internship: allow students gain experience in the work field, thereby putting into practice the theorectical knowledge aquired through study, which ultimately facilitates the transition from the educational phase to the work phase, providing them with more opportunites to integrate into the work market.

Universities have been part of: University of California, Yale University, USA; Universität Potsdam, Ludwig-Maximilians Universität, Universität Köln; Universität Leipzig, Technische Fachhochschule Wildau, Universität Bonn, Tulln an der Donau, Augsburg Universität, Deutschland; Universität Saint Gallen, Universidad de Berna, Hotelfachschule Thun, Université de Fribourg, Schweiz; Université de Lyon, Euromed-Ecole de Management, Marseille; Ecole de Commerce INSEEC, Bordeaux (33) de Marseille, Université Victor Segalen, Brest, Université de Aix-en-Provence, France; University HEC Montreal, de Canadá; University Adam Mickiewicz, Poznan, Polonia; University of Utrecht, Holland; and more.

If you´re interested in this program, send us an email and we´ll let you know how to proceed to info@fundacionciclo.org.ar.